Краматорськ обстріляли ракетами російські війська: наслідки


Дата: 18.03.2022 17:11:26 Просмотров: 69619 Длительность: 01:21
Поделиться:

Категории: Новости
Краматорськ обстріляли ракетами російські війська: наслідки

Війна в Україні: російські війська завдали ракетного удару по Краматорську на Донбасі. Влучили у житловий будинок та адміністративну будівлю. Наразі відомо про двох загиблих та шістьох поранених.

Росія заперечує, що веде проти України загарбницьку війну на її території та називає це «спеціальною операцію», яка має на меті «демілітаризацію і денацифікацію». Кремль також заявляв, що не завдаватиме ударів по цивільних.

Підписатись на наші канали
Новини Приазов'я:
Радіо Свобода Україна:
Програми та трансляції:

Ми у соцмережах



_radio

Мобільний застосунок
App Store
Google Play

#Краматорськ #Донбас #війна #Україна #бомбардування

Похожие видео:

Написать комментарий




Комментарии

Илмира Мусаева
18.03.2022 19:31:00
Там военные нету зачем стрилят на мирный боже куда мир катитса????????????????????
Екатерина Галиуллина
18.03.2022 18:09:08
????
Саша Фамин
19.03.2022 11:46:07
господи когда же это все закончится бедные люди
Olex OK
18.03.2022 21:15:27
✨????????‍????‍????‍????????????????????⚔️????☠️
Михаил Немченко
18.03.2022 19:17:35
Опять Гебельсовская тактика-переврать все что можно,как всегда-свобода лгать.
Aygun Islamova
19.03.2022 11:51:01
Ршщз
Татьяна Мартынова
18.03.2022 18:40:49
Це просто Жах ! Співчуття бабусі і бажаємо їй самій здоров'я та терпіння !????
bboonns
18.03.2022 21:15:59
Да ,,,,, украинские фашисты обстреливают мирные города ,,,, и стараются обвинить Россию ,, берут в заложники мирных людей и используют их как живой щит .... Это уже всем известно и это не скрыть ... Расстреливают беженцев и этому уже тысячи свидетельств ...
Je Gaspersz
18.03.2022 18:05:59
God bless Ukraine ????????????
Lorna Fe Canete
19.03.2022 03:37:56
St. Michael, the Archangel, Defend us in battle. Be our protection against The wickedness and snares of the devil. May God rebuke him We humbly pray And do thou O Prince of the Heavenly Host By the Divine Power of God Cast into hell satan and all evil spirits Who wander throughout The world Seeking the ruin of souls. Amen.
Лариса Татаринова
19.03.2022 04:42:20
Господи спаси и сохрани ужас слов нет Россия что вы творите прекратите эту войну люди мирные за что страдают
Iman Jaya Hasan